Friday 24 November 2017

Forex Trading I Islam Urdu Suhag


Nettsteder som eToro tilbyr tjenester der du kan kjøpe og selge valutaer. varer (gull, sølv, olje, etc.) og indekser (SPX500, NSDQ100, DJ30, UK100, FRA40, GER30, osv.). Det er i utgangspunktet en online trading plattform. Måten det virker på, er at du for eksempel kjøper gull eller euro til en pris fra dagens marked og senere selger den til en høyere pris (hvis prisen går opp). Nå forutsier du markedet og tror at euro kan stige mot dollar eller omvendt, noe som kanskje eller ikke kan skje. Jeg vet ikke mye om Interesse eller Riba, og jeg lurer på om ovennevnte handel er Halal i islam. Detaljert svar med autentiske referanser er verdsatt. Kommentarene til dette spørsmålet overbeviste meg om at det var Halal, til jeg leste følgende på eToro. Både FX og råvarer omsettes i spotmarkedet i 24 timer. Klokka 17:00 New York-tid blir alle åpne posisjoner rullet over de neste 24 timene, og den daglige interessen legges til selskapets kontoer hver 24. time. Selskapet kan da enten betale renter eller belaste kundens konto for å dekke avgiftene. Med en islamsk konto sikrer vi at det ikke finnes noen Riba i noen form gjennom kontraktens varighet. I valutamarkedet, hvis du ikke lukker handelen før klokka 17:00 i New York, vil alle åpne handler automatisk bli rullet over, noe som normalt stiller et problem for de som følger islamsk lov, på grunn av den mulige usukse interessen som er belastet for overgangen . Men med en eToro-islamsk konto vil alle stillingene bli stengt klokka 17:00 (10:00 UST), og du kan da gjenåpne dem umiddelbart for å unngå alle interesseproblemer og handel i henhold til islamsk sharia-lov. Hvis kunden velger å gjenåpne en handel umiddelbart, vil kunden ikke betale noen nysgjerrig interesse. Det er ingen tvil om at valutahandel er et av de vanskeligste dilemmaene i islamsk rettsvitenskap (Faqih). På den ene siden krever det samtidig veksling av valutaer, noe som gjør det til en slags hånd til håndutveksling. På den annen side vurderer moderne forskere oversikten over penger overført til eller fra en bankkonto som levering. For å løse problemet har flere avgjørelser og fatwas blitt utstedt. I henhold til disse dekretene er vilkårene for handel med valuta: Umiddelbar kjøp og salg uten forsinkelse Valutaene må overføres fra selgerens konto til kjøperen og omvendt Kostnaden for handel skal betales uten forsinkelse Ingen interesse på handler. I tilfelle at det er noen nysgjerrig interesse, vil kontrakten være ugyldig, ugyldig og Haram. Salaam og velkommen til Islam. SE, Vi foreslår at du leser vanlige spørsmål. Vi er glade for å ha deg som en del av samfunnet vårt. Ta en titt rundt på svært oppvåtte spørsmål og svar, samt FAQ for å få en ide om hva vi forventer her. Vi forventer vanligvis svar på omfattende spørsmål til spørsmålet som ble spurt, støttet med referanser og bevis. Når du bygger opp noen omdømmepunkter, kan du legge igjen kommentarer (som denne) på et innlegg. Ndash Abdullah Mar 3 13 klokka 8:30 Som du vet, er interessen allerede haraam, jeg trenger sannsynligvis ikke å gi noen hadith eller quranic vers for å bevise det. Hvis jeg trenger å bevise dette først, vennligst gi meg beskjed som det ikke tar lang tid. Basert på din forskning kan jeg tydelig se at du tror at aksjemarkedet er svært vanskelig for muslimer, og du har rett, det er Basert på min egen forskning, er det problemene: Selskapet må ikke ha et produkt som er forbudt i islam , alkohol, rentebaserte lån osv. Selskapet må ikke være i gjeld, det vil si at det ikke må betale renter på et lån. Selskapet må ikke bruke penger fra aksjonærer og stryke pengene inn i en rentebasert konto og tjene renter på det. Disse 3 poeng utelukke det meste av aksjemarkedet. Men du kan fortsatt finne selskaper der du fortsatt kan komme inn på aksjemarkedet på en halaal måte. For eksempel, HSBC Amanah Freedom Plus-kontoer, lar deg gjøre nettopp det. For eksempel har de lærde som overvåker midlene og sørger for at de er halaal. Så snart de er funnet å være haram, blir en bestemt bestand fra et fond fjernet. Pluss alt relatert til interesse blir automatisk fjernet fra midlene og gitt til veldedighet. Jeg vet ikke hvor mange av disse typer selskaper det er rundt om i verden, dette er det eneste jeg har funnet med litt forskning. Forex Guide i urdu Gratis download. pdf Hva er Forex. Hvordan tjene penger hjemme hos forex. Why gjør vi denne virksomheten. Hvor mye kan vi tjene fra forex Trading. Dette er de mest spurte spørsmålene fra nybegynnere. Først og fremst nevner jeg, hva er forex. Forex står for valutamarkedet. Det betyr at i denne virksomheten bytter vi på valuta med en annen valuta. For eksempel har vi et par to valutaer, en er dollar og andre er Euro. Hvis vi kjøper dollar, må vi selge euro og omvendt. Denne typen handel er en mer risikabel handel. I denne handel har vi like gode gevinster og tap. Det er helt avhengig av markedstendensen. For eksempel har vi kjøp dollar, neste gang markedsverdien av dollar fortsetter øke da vil vi få en fortjeneste som er forskjellen i kjøpesummen og salgsprisen. Vikevesa dersom verdien av dollar reduseres på grunn av en eventuell reaksjon i markedet, så vi må bære en tap. Her gir jeg en liten guide til forex handel, du kan laste ned dette herfra. Etter å ha lest veiledning om forex vil du kunne forstå tendensen til markedet og endringer i to par valutaer. Denne virksomheten er sannsynligvis mer lønnsom, hvis du gjør dette med forsiktig, og også sjansene for tap er stort sett like. Så hvis har en mer erfaring for å gjøre denne virksomheten. Du kan tjene en fin penger som sitter hjemme hos deg uten problemer. Denne virksomheten er en veldig fin plattform for hvem, hvilke som ikke vil gå eller gjøre noen jobb i et selskap. Denne virksomheten vil gi deg en veldig kjekk fortjeneste sittende hjemme. Jeg ber deg om at du aldri prøver denne handelen før du får en veldig god opplevelse i denne virksomheten, fordi denne virksomheten er veldig risikabelt spill. Det kan spilles av veldig bra eksperter i forex trading system. Denne virksomheten krevde gode ferdigheter med å forstå markedstendensen. Uten å vite markedet vil du ikke kunne gjøre denne handelen pent og veldig bra. Mine neste innlegg Jeg vil nevne andre viktige faktorer for Forex Trading, her etter det, lukker jeg min snakk. Jeg anbefaler deg å lese hele veiledningen som jeg gir deg i form av urdu. ELLER du kan også lære om mer fra forex trading selskaper som Forex, Instaforex. Så etter å ha full opplæring om denne virksomheten, prøv dette, og oppfordrer deg til å bære tap først og da etter at du stoler på å få fortjeneste. Last ned Forex Guide Urdu. pdfLær Online 8211 Forex Trading Calls 8211 Lær Standard Suhag Raat Ka Tareeka 8211 Ekteskap Night Tips I Urdu 8211 Del 8211 01 Herre, jeg er nettside ko les krk er qadr mutmain hoa ho k ap k Allah er dua. karo ga k Allah er min kjeft løgn jeg er fermae8230ameen8230 .. er nettsiden per ane se vennligst bhot bhatka howa tha. rozana bhot hei sex lyst hei ti, jeg er se chutkara panne k lyve bhot koshish kr rha tha magr koi sahi retningslinje nahi mil rahi ti babe pareshan tha apni daglige sex ønske se, kan du se webside se mje bhot Hei, ha det bra, jeg takker deg for deg mye sir8230meri Aksje forespørsel hai k aap issi tarah islam ki roshni meg hamari rehnumai kerte rahiye ga ..plzzz. ASLAM O ALIKUM .. Main ap ki er gufgu san bhot skammet hun. salam, sir bhot sakoon mila ye sb jan k. Muje khud bhot tashveesh ti k shadi ki pehli raat kesi honi chaye, ab sb smj mai aya k pehli raat Allah k kalam pak sy eller 2 rakaat nafil sy start krni hai. Thnx for dyrebare råd og veiledning, igjen for alle verdifulle opplysninger, KHUDA APHM sb ko es py amal krny ki taufeeq atha krain, AmeeeN m aek spørsmål krna chahti hun k jb mer husbnd mer s intercours krty hain å mjy koe følelser føler nae hoti yni ingen smak utvikle det er ikke for smak utvikling, sin sunnah som du må gjøre for din mann generasjoner, du skal tenke din mann smak følelser Raza ul mustafa noorani sier: ap ko chahye kj ap apne mann kjeden sex kjære meg oss ka sånn er det oss, vi er i stand til å se hva vi har å gjøre. Vi har det, det er det du lurer på, det er det du leter etter, det er det du er ute etter.

No comments:

Post a Comment